Tuesday, January 22, 2013

Belum dapat lagi..masih menanti..

.

Assalamualaikum =)



Suamiku..


Masih ingatkah dikau...??


 
 
 
Ketupat nasi daun kelapa...
Makan pulak dengan dendeng daging mil...
 
 
 
slurrpp.
telan liur.
 
 
 
.
 

22 comments:

Nurul Husna said...

aishhh...buat sy terliur je la..hehe

Rai Ourkizuna said...

sedapnya..teringin nak makan rendang tok..

Daddy Ziyyad said...

mengidam ketupat takpe..

jgn mengidam baiwak komodo...kesian fendy nak cari...

:P

Rasp said...

yum yum yummmmmmmmmmm

MizzTina said...

mengidam ke ni?

MAY said...

anyam sendiri la noq..hihi

zie marziah said...

dapnya dendeng daging

Kakzakie said...

Kena cari Fendi, baby nak makan ketupatlah pulak dah. Mengidamlah tu.

faraherda.razalan said...

Wajib suamimu melunaskan permintaanmu. Heeeee~

Dinas Aldi said...

Tetiba ja rasa nak jugak ketupat nasik daun nyoq camtu..tapi nak cicah kuah kacang..& nak lontong..eh melebih2 pulak akak ni, kekeh..

JunAina said...

Ketupat tu boleh beli kat tempat org jual sate tapi dendeng daging tu kenalah gosok2 MIL lebih sikit...ngeee...

Pen Biru said...

alamak....teringinnnnnnn

the malay male said...

lambat lagi nak raya :-)

jeBateja said...

Alamak....mmg sodap ni.....

LiNda said...

tetibe linda rase x sbar nk raya sebb terliur tgok ketupat n x sbr nk kawin

QueeN TerataI said...

hehehe ngidam nak makn ni eh? raya lambat lg lak tu... hehehe

Ujie said...

apa lagi, pegila amik daun kelapa kat kg..anyam. :)

Tihara said...

ohh ngidam tu..cepat2 makan jgn dibiari :)

Puan Kutu said...

alahai mengidam tak habis lg ke..carikan cpt fendi oii kang baby keluar meleleh je air liur.haha

QasehnyaRania said...

ngidam ye ;D
cepat carik ;D

LadyFidza said...

Hi! Saya ingin memperkenal Daging Dendeng Royal kami. Sedap dimakan dengan apa jua! :)

fb.com/DendengRoyal

ladyfidza.blogspot.com

LadyFidza said...

Hi! Saya ingin memperkenalkan Daging Dendeng Royal kami. Sedap dimakan dengan apa jua, di mana jua!

fb.com/DendengRoyal

ladyfidza.blogspot.com

..Cik May..

Akulah Pak Lan

 

Copyright © 2012 Reserved to munnafendy.com Design with love by CikBulat