Monday, April 30, 2012

Endoi berendoi~

Assalamualaikum =)





Comel kan? Semalam sempat pergi majlis cukur jambul anak kawan Fendy kat Jenjarom, Banting...ingatkan Banting ni penuh dengan ngomong Jowo, sekali semua family dia cakap Sabah bah...haha...rasa macam ada kat Sabah pulak, tambah lagi semua makanan yang dijamu semua masakan Sabah...saya makan sikit je, takut tak biasa dengan tekak. Tapi ok la, boleh makan tanpa segan silu..hihi..

Suka tengok buaian si kecik ni..rasa nak join masuk sekali =P

17 comments:

Ujie said...

Pernah join majlis berendoi kat kuala pilah, NS.
Mmg penuh adat..meriah mcm knduri kawin.

Kakzakie said...

Heee.... memang cantik buai dia Munn... kakak pun suka:)

Oh... family Fendy org Sabah ye Munn. Kalau ye nampak gaya tiap tahun dapat ke sanalah - best.

Daddy Ziyyad said...

cantik betol dia hias buai tu..rasa macam nak masuk tido aja dlm tu! ahahah

Munnafendy said...

@Ujie
ini pun dah mcm majlis kawin gk ni kak ujie...kanopi,baju family pun ikut tema biru pink =)


@Kak zakie
bukan family fendy akak, family kawannye si Fendy tu yg asal sabah...hihi


@daddy ziyyad
muat ke doc? haha

ct cucubi said...

alololo comelnya,....

sisdee said...

untungnya baby now nie kan..comel gile buai dia :)

CikNana said...

cantiknya buaian dia tu.he

nur anis said...

cantiknya buaiannnn...bulu-bulu lagi...

rasp said...

ada 2 baby ek sis...
tgk ada 2 buai tu....
mmg cantik hiasan buai tu...

maszull said...

assalamualaikum munna....cantiknya buaian si kecik tu mcm ada pari2 plak...:)

Munnafendy said...

@rasp

a'ah, ada dua baby..boy n girl

azam said...

bertuahnya.......

kalau dulu xde buat camni pun kan??

lieynanilaz said...

cantik2 buaian...

Angah said...

angah pun rasa nak tumpang naik buaian ni, comel sungguh

maszmadi said...

comelnyer buai dia..

Lya Colours said...

comel !!

c'axoera ヅ said...

buaian tu vulu² hehehe

..Cik May..

Akulah Pak Lan

 

Copyright © 2012 Reserved to munnafendy.com Design with love by CikBulat