Tuesday, April 10, 2012

Beli udara

Assalamualaikum =)




Haha!

Kopok sekarang memang kembung2 belaka =D

38 comments:

nur anis said...

kembung, tapi kosong kan..huhu

azam said...

kentang mahal....hehehe

CaDLyNN said...

betullah mun! sikit sgt

Iza Teratak Usang said...

Assalam..
bukan kentang sahaja, keropok lain pun sama..

SarahSyafiq said...

salam kenalan:)
memang betul sangat.dah tu mahal plak.

~ KaiSara AiMan PunYe BloG ~ said...

biasa isi dlm dia xbnyk pun..kembung ngn angin plastik je..hehe

Deru Ombak said...

Kembong boleh goncang- goncang :)

mas saari said...

kembung tapi isi secoet je..

mzhany said...

ahha betul betul stuju...huhu

ArulchelseA said...

kembung je lebih..nampak besar..tapi habuk je..kih kih kih

shiema sufian said...

memang, sedap and suka tapi psycho je lebih (:

jeBateja said...

lain mcm jerk maksud nya ni....ahakz

☆*♥L@dy @yU♥*☆ said...

x leh rasa sebab kat sini x de mister potato ngeee

Tihara said...

dah la harganya leh dapat sepinggan nasik..huh, bek toksah beli tp kang teringin jugak nak beli nape tahh :)

Rai Ourkizuna said...

haha...ingatkan beli tong oksigen....hehe

teratai said...

lebih baik goreng sendiri~asli n tak campur bahan perasa@pengawet!

zOeY zAu YaH said...

betul sgt2 haha

Puan Kutu said...

kembung tp tak berisi.hakhak..

Daddy Ziyyad said...

setuju!!!!!..mmg kembung aja lebih

norhidana said...

heheheh...
kalu jenis lain banyak gk isi tp kalu yg kepek kentang nih mmg sikit bebeno isi nyer

Prettywrite said...

haha memang pun..berat ngan angin jer..spoil sungguh..

SHAHZEE said...

ha betoi3 tensen aku baru 2-3 suap dh abis.aik cepatnya abis.rupa2nya laki aku dah suap 10 kali.hampeh..

ckit2 pun aku rajin beli gak huhu

wahida said...

tu sbb aku lagi suka beli kentang yg dlm botol panjang tu...jimat dan berbaloi...

|| NaFiRaa || said...

haah kan! hahahahaahha.. betol sgt2.. banyak angin jek dari isi..

Old-Trafford said...

Taktik nak suh orang beli la tu..hehe
Bukak-bukak kat dalam ada sikit je..

Ujie said...

hahaa..kembung & mahal pulak tu.

Nazayiena said...

Byk udara dari isi....

Nurul Akmal said...

ISi sikit.. tapi kembung dia.. macam makanan tu penuh..

Zul Fattah said...

a' ah.. banyak angin dari isi..

Mama Adam said...

Setuju! Tapi, kalo teringin, beli juga. Jaaaaaraaang- jaaraaangggg

Khairul Hakimin B. Muhammad said...

saya suka gelak last tu.

hahaha

❖ Syaa ❖ said...

Ha'a betol tu ahahaha kembung je lebih , isi dalam hampehh !

syiela said...

tengok kembong mak ai.. tapi bla buka sikit sangat!

C.M.A @ CikMoonAdnan said...

haha..

btol2.. skang ni.. kalo keropok... angin je lebih...

isinya...alahai....ciput laa sangat....

dhiera said...

sebab tu tak minat beli keropok dlm peket macam tu~

QueeN TerataI said...

kembung je lebih.. isi dalamnya 1/4 ajer.. huhuhu

anisalya said...

memang pun kan... kentang nya secuit je. nak kongsi ramai2 kena beli yang dalam bekas panjang tu.

Eera Shera said...

haha lawak la. rupanye slama ni kita bli udara je ye kah2

..Cik May..

Akulah Pak Lan

 

Copyright © 2012 Reserved to munnafendy.com Design with love by CikBulat