Wednesday, March 28, 2012

WW : Dua Makna Part 6

Assalamualaikum =)


'Ikan' menanti ikan =D


41 comments:

Aishah Jahirah said...

hahaa....dah rupa ikan pulak dia....ikan kat darat.

Daddy Ziyyad said...

colorful betul kucing tu! ahah

miloais milo said...

kucing
ikan nemo yg kalerful...

mas saari said...

cantik ikannya, colourful!

cinnamon.com said...

cantiknya..

menariknya.

sukanya.

KhaiRin : anies said...

shoooomeeelllllll

Niza Romli said...

ehhhh??
alololo..pandai depa dok mereka noh!

Rafflesia™ said...

masih belom dapat makna yg akak nak sampaikan ni..
"ikan" menanti ikan?

*berpikir...

Munnafendy said...

@Rafflesia
tu komen2 akak2 n abg2 kat atas ni dah jawab kan...

kucing tu diwarnakan macam ikan =)

cheqna said...

comel la plop..

Tihara said...

haha..ske giler la gambo ni .. nice :)

C.M.A @ CikMoonAdnan said...

haha.. ni ikan darat nie...

dyabunga said...

dah macam ikan koi..tapi ikan koi di darat.haha

Dinas Aldi said...

Huihhhh terang sangat kaler "ikan di darat" tu, ikan yang kat dalam air tupun sure takut nak dekat :D

[wani_mn] said...

kucinggg!!! hahaha, pandainya mmg nampak real ikan. ;D

Cho Zila said...

nampak real.. realker??

~~zAnAfAhMi~~ said...

T.kasih singgah blog akk. Kucing rupanya....pakai baju eh, cute je.

CIK MAY said...

comey ikan tu..hoho...

ahd ni jmp kat summit nak..

Zaitun said...

Salam ziarah.

Terima kasih sudi singgah kat blog kak Zai.

acheeqa farhana said...

kalau jumpa kucing mcm ni, knfm lari lintang pukang..

tp mcm comel pulak belang2..hehehe

Cik FaRiZaM said...

boleh lak cmni...singgah dr blog tihara..salam perkenalan

http://afasz.blogspot.com

Prettywrite said...

ahah..kucim adobe potosop ke tuu?hehe cian dia tak ori dah..

maszull said...

assalamualaikum munna...wah menarik jadinya kucing tu ada dua bentuk bdnnya....:)

nabilah_2908 said...

Ya Allah...entah kenapa saya rasa geli geleman tgk gambar kucing ni..

Rahmah Ram Ram said...

cantik betul design badan kucing tu...hihihi

Rtp Farra Arisha said...

this is wonderful...seriously. weee.

❖ Syaa ❖ said...

colorful lah ehehe si ikan lompat , si kucing ngap xD

Pok Amai-Amai said...

Hahahah! Kucing Wonderland tu!

So Shy Lady (SSL) said...

lho mati2 ingatkn ikan apa tadi hehe... mnyamar lah konon tu ye

shiema sufian said...

Bijaknyaaa kucing tu (:

cIk JanNah said...

wahai si kucing belang. nasib tak lelaki idung belang :P

sudipVSsenduk said...

kreatif tapi geli la...

LYAfrina said...

hihi..comellak kaler blu kucing gini...

~ KaiSara AiMan PunYe BloG ~ said...

konfem lari klu jumpa kucing warna ni..pelik..hihi

Puan Kutu said...

comel je tp macam kena cat.haha

anisalya said...

sape kaler kucing tu macam ikan? meh sini nak lempang lutut dia sekali.

Eera Shera said...

kucing bertukar rupa haha

.:fyzz:. said...

hehe..cute ja ;ikan di darat ' tuh..

fieda said...

aiiyakkk.....sian kucing dh jadi ikan..

Suhami Ahmad said...

omaigot...penyamaran yang hebat!

Bui Junaidi said...

ADOIII,KESIAN KUCING TU KENA DERA JADI IKAN..HEHEHE

..Cik May..

Akulah Pak Lan

 

Copyright © 2012 Reserved to munnafendy.com Design with love by CikBulat