Thursday, March 29, 2012

Apa ada hal.....

Assalamualaikum =)

Pagi ni, frontpage paper kosmo..




25hengget je? Celah gigi. 

Ntah-ntah tips paling kurang pun 100hengget sekali bergelek.




See? Boleh sengih lagi.


37 comments:

Nazayiena said...

Murahnya hukuman ke atas diorg nie...Lps nie buat lg kot.

MaDiHaA a.k.a Ratna said...

denda langsung tak dpt dijadikan iktibar bagi dorang... setakat rm25 jer.. lepas ni ramai lagi kot anak gadis yg (takde maruah) nak join jd penari gelek pulak.. hmmm...

Lya Colours said...

25 hengget?
tak pakai seat belt pon kene 2-3 ratus
msia hebat !

Tentang Kita said...

muka bangga masuk paper....xde sifat malu langsung

Pok Amai-Amai said...

Astagfirullah....sy takut termengata la awak. Bahaya nie. Hahahah!

Kazman / Sue said...

haa... tu laa... pagi tadi masa serapan minum kopi baca kat hmetro terus geleng kepala.... tak tahu nak cakap apa....

Daddylicious said...

mungkin belum ada undang2 yang khusus utk tarian tiang kot....:)

Masz Sidek said...

25 ringgit jer???
boleh tersengih pulak tu...
memalukan...

norhidana said...

aduhla... 25hengget je... esok lusa depa menari lg, lg n lg... apa lah sgt kan... sekali menari dpt 250...

eLL said...

bangganya diorang. bangga sebab murah casnya ye?

nur anis said...

saya pun baca tadi..setakat 25hinggit..apa ada hal bagi dorang kan..bayar..lepas tu menari lagi..kena tangkap, bayar lagi..

azam said...

bodoh gile....xpe denda kat dunia je.....

kat akhirat terbakar la

cheqna said...

ape barang 25 hengget

kakcik said...

kalaun setakat RM25, 10 kali didenda pun dia orang tak akan serik. :(

miloais milo said...

murah banget denda tu...
lepas ni surh depa menari kat tiang bendera kat dataran tu lah
bleh sekali harung bersih kan tiang yg berjeragat tu...

LiNda said...

rm25 ringgit je kan, begitu murahnye dende, sedangkan dorang dah dpt tips banyak dah agknye..sepatotnye kene kan la dende lg tinggi supaya jd pengajaran pada org lain..

|| NaFiRaa || said...

Rm25 hengget jek!! kalo cam tuh lepas nih dorang buat lagi.. celah gigi jek bayar dende~

Kakzakie said...

Anak siapalah ini agaknya. Kesian betul dgn mak-ayah mereka punya anak begini...

Banyak musibah Allah tunjukkan masih tak celik mata lagi.

☆*♥L@dy @yU♥*☆ said...

denda x musabah betui la
celah gg jer byr 25 hengget tue
sepatutnyer kena sebat buat keja gini...mengucap pjng bc

Tihara said...

undang2 akhir zaman macam ni lah..roh islam takde dalam kepimpinan...cakap lebih orang kata macam pandai sangat..tapi betul lah dalam hadis tu kata.." Islam pada mulanya asing dan akan kembali asing"...

ariana said...

moga diberi hidayah dan cahaya kesedaran buat mereka2 ni..denda lah berapa sekali pun..huh..lg bangga ada..tu yg masih boleh tersenyum tu..

maszull said...

assalamualaikum munna...hari ni budak2 ni dah jadi top semua dok cite pasal mereka sbb kes mcm ni ....betul2 x tahu malu wat perkara mcm tu...:)

Ujie said...

takpe rm25..asalkan lps tu ada tindakan utk membimbing mereka oleh jbtn. agama islam atau mana2 NGO. itu lebih penting.

Naz said...

harap insaf le w'pun denda murah

QueeN TerataI said...

masih mampu tersenyum mereka tu ye.. aduii x malu gamaknya diorg ni.. lg plak tu RM25 hengget jer??? berbaloike tu? ingat api neraka boelh padam dgn RM25?

Bui Junaidi said...

HRP2 LEPAS NI DIA ORG TAK BUAT LAGI KAN..HUHUHU

~Sweet Honesty~ said...

ntah pape la derang neyh.. xtau nk kata ape dah..

CIK MAY said...

stakat rm25..hm..tak insaf langsung..haha

pss..ingt ko buang da link aku..hehe..

Daddy Ziyyad said...

Dah itu denda maksimum yg diperuntukan oleh Akta tahun 1955. Ya, tahun 1955 punya akta!!

❖ Syaa ❖ said...

Tak takut ikhirat laa niee . Patut buat hukum hudud , baru penari penari nie serik .

munna said...

siap senyum riang lagi tu...mmg tak tahu malu diaorg ni

teratak hati said...

hukuman diakhirat tak kan siapa terlepas..

Cik Ina Do Do Cheng said...

lebih dari rm100 dia dapat semalam, memen taulah dulu memon bekas pemanjat tiang .kui kui kui senyum sipanjat tiang tu.

Rai Ourkizuna said...

erkk..baru nak kata...tapi baca mommy fara punya komen terus tak jadi..hahahaha...

Puan Kutu said...

sengih le rm25 jer.apa ada hal?haha..

IntaNBerliaN said...

ololooo xsegan ke ek..

SHAHZEE said...

ari ni bayaq denda,sok lusa start keja balik...
kalau tang kesalahan lain beratus2 beribu2,tapi kalau bab agama ni amik mudah ja.geram aku

..Cik May..

Akulah Pak Lan

 

Copyright © 2012 Reserved to munnafendy.com Design with love by CikBulat