Wednesday, February 29, 2012

WW : My mom only had one eye =(

Assalamualaikum =)



Sob sob sob! Mak..........

39 comments:

cheqna said...

pengorbanan seorang ibu..sanggup lakukan apa saja demi anak2nya

Lya Colours said...

sedih...

Kakzakie said...

Menyumpah kakak dalam hati moga ada pembalasan. Tak tahu mata yg dia guna itulah mata mak dia... sedih kakak:(

Fatin Mraz said...

huhuu..sob..

♥ p a a n i ♥ said...

sedihnyaaa :'(

Tiramisu Fatiema said...

luv my mum..

Tiramisu Fatiema said...

luv my mum..

syiela said...

Demi anak... geram sungguhkan...

ADZA IRDAWATI aka MAK DARA said...

kasihnya ibu....

fazrulnoor said...

saya sedang menitiskan air mata..sedeynyer

Daddy Ziyyad said...

ni cerita betul ke ni?

mas saari said...

begitulah besarnya pengorbanan seorang ibu.. sanggup buat apa saja utk anak2!

Ujie said...

mesti terkilan anak tu..rupanya selama ni mata mak dia yg diguna.

besar sungguh pengorbanan ibu tu, tahan dihina lagi.

wahida said...

pengorbanan mak tak ternilai dan tak terbalas rasanya...

|| NaFiRaa || said...

huhuhu.. sedih plak baca citer nih~ pengorbanan seorang ibu.. sanggup lakukan ape sahaja demi kebahagian anaknye~

Bitt (double IS) said...

sebakkk ;(

:: Mrs.Eady :: said...

sobsobsob..

azam said...

kasih ibu.....

kasih ayah???.......

sayang keduanya

azam said...

kasih ibu.....

kasih ayah???.......

sayang keduanya

Rtp Farra Arisha said...

*sobbing. our mommas willing to do anything, only for us. hope we all can do like what our mommas done! :')

munna said...

sedihnya.... betul ytu bila dah bergelar sebagai ibu sanggup berkorban utk anak apa saja

lieynanilaz said...

touching!!

Aishah Jahirah said...

rupanya dia menjadi sempurna dgn mata ibu yg dia malu selama tu...:(

Ati Masrif said...

macam cerita drama sheila rusly
yang tayang last yearkan

atuk said...

Waalaikumusalam Muna

Salam pekenalan
Salam Ukhwah

terima kasih ziarah PHD

tidak terbalas jasa ibu

anisalya said...

macam cerita cerekarama lakonan shiela rusly tu kan? malu ke ada mak tanpa mata sebelah. kalau tak mak yang lahirkan kita, siapa lg...

Suhami Ahmad said...

sedih cita ni......Shiela Rusli penah buat cite ni...

Cik Ina Do Do Cheng said...

jaga dan sayangilah ibu selagi hayat dikandung badan.

Hantu Kak Limah said...

tetibe dalam hati gua ade taman.....isk...isk...isk....

mama aini said...

salam dr mama..sedih bila baca entry ni !!!..besarkan pengorbanan seorg ibu..hu2x..

cinnamon.com said...

shela rusli pernah buat cerita ni.dah menontonnya ..mmg menitis airmta ini.

Iza Teratak Usang said...

Assalam..
Sedihnya..
Macam si tanggang pulak..

Daddylicious said...

mak sebelah mata pun besar juga anaknya...:)

Dinas Aldi said...

Rasa macam pernah tengok kat tv cerita macam ni tapi dah lama dulu, tak ingat dah tajuknya..

maszull said...

assalamualaikum munna...kasih ibu membawa ke syurga...:)

Bui Junaidi said...

ANAK DIA TAK TAU PENGORBANAN IBUNYA..HUHUHU..SEDIH..MESTI ANAK DIA MENYESAL SAMPAI KE MATI

Mama Adam said...

kesiannya... utk ibu dan juga anak itu......
dua2 dr perspektif berbeza

Pok Amai-Amai said...

Dulu mak sy selalu sebat sy dgn rotan. Tp sebab sebat tu lah sy sssssssssssssssssssaaaaaaaaaaaaaaayyyyyyyyyyyyyyyyyaaaaaaaaaaaaaaaannnnnnnnnnnnnnggggggggggg sgt kat mak!

=D

Akulah Pak Lan said...

Hat ni sedih

..Cik May..

Akulah Pak Lan

 

Copyright © 2012 Reserved to munnafendy.com Design with love by CikBulat