Wednesday, February 8, 2012

Terukir di bintang tak mungkin hilang cinta ku padamu~

Jika engkau minta intan permata tak mungkin ku mampu
Tapi sayangkan ku capai bintang dari langit untukmu
Jika engkau minta satu dunia akan aku cuba
Ku hanya mampu jadi milikmu pastikan kau bahagia

Hati ini bukan milik ku lagi
Seribu tahun pun akan ku nanti
Kan… kamu…

Sayangku
Jangan kau persoalkan siapa dihatiku
Terukir di bintang tak mungkin hilang cintaku padamu





Lagu ini....ditujukan khas untuk dia...tak terucap dengan perkataan, terima kasih untuk semuanya.. semua...semua....semuanya.....terima kasih, Alhamdulillah Ya Allah untuk anugerah ini. =)



dia....pencuri hati.....eceh!


Aduhai terjiwang pulak entry petang ni....sorry sorry sorry =D

33 comments:

lieynanilaz said...

ececee....jiwang yerr...ihiks...hati tengah berbunga2 kot...

sisdee said...

i minat gile lagu nie..cam best jek..rasa cam terbang jek dgr hahahahah

CaDLyNN said...

ececeh..nk pinjam nk dedicate kt org len boleh tak? kikiki

Tihara said...

auww specialnya ..:)

♥ p a a n i ♥ said...

fewitt ;p

NzA said...

wow...ensomnya...

Yumida said...

ehemmmmm....tu jelingan manje or menggoda jiwa munnafendy...sura yuna bezzz

Bitt (double IS) said...

hehhhehe semoga bahagia :)

Gary Asip said...

suka lagu ni.. huhuhu~..

Cik TeN10 said...

mood jiwang cikten dtg lepas tgk vanilla coklat semalam !! bkn mood jiwang sgt la tp mood sweet !! hahahh :p

msredcheesecake said...

Jiwang yea.... Kawen cepat....

era kecik said...

takpe kak muna .. sesekali jiwang apa salahnyerr ^^

:: suwwiiittnnyyee ~

biela bell said...

siyes jiwang!! hahaha
semoga bahagia :)

Daddylicious said...

cepat nya sambut hari kaseh sayang...hehe

Cik Ina Do Do Cheng said...

sama-sama comel. kalau sidia baca mesti terharukan.

FiQaH said...

waahh,sweet gila ah.hihi.

fazrulnoor said...

aduhai..romantik2..hahahha

FasiHaH SupiaN said...

tu diaa buah hati diaaaa

CIK MAY said...

eceh..skema je gbr!haha...

cheqna said...

suka lagu yuna ni =)

nuyui a.k.a miss YUI said...

wah,jiwang..

mizzkechique said...

pencuri?? kena tangkap ni.. hahaha

mas saari said...

wah, jiwang gitu!
takpe tak lama lagi akan jadi milik yang sah..

Bui Junaidi said...

ALHAMDULILLAH..SEMOGA BERBAHAGIA SELAMANYA..AMIN..*__*

Cik Muda said...

suweet~

kakcik said...

Darah tengah manis, kan? :)

|| NaFiRaa || said...

sweet..:)

maszull said...

assalamualaikum munnafendy...suka ngan lagu ni...jiwang yer...:)

QueeN TerataI said...

sesekali menghargai org yg tersayang pe slhnya... semoga kalian bahagia dan kekal hingga ke hujung nyawa..

shahdiana said...

lqagu ni sweet sangat kan...

Ayesha Ramlee said...

saya nak tag kamu --> http://chikimaruko.blogspot.com/2012/02/segmen-saya-suka-blogwalking-sebab.html

Eera Shera said...

amboi jiwangnya..takpe sabar, tak lama lg kan 2 hati akan bersatu..hehe ;)

Anonymous said...

tq syg..luv u too....huhu

..Cik May..

Akulah Pak Lan

 

Copyright © 2012 Reserved to munnafendy.com Design with love by CikBulat