Saturday, February 11, 2012

Hadiah dari Sabah bah.... =)

Assalamualaikum =)

Hari ni, kejap lagi nak gerak balik kampung. Kawan ai kahwin esok (Ahad). Kitorang kawan dari kecik lagi, dari darjah 1 kalau tak silap...bila dapat invitation dari dia...teruja, dalam hati ni boleh pulak berbisik, 'dah besar dah...' hihi tak boleh blah betul.... =D

Macam biasa kalau nak balik kampung ada je yang di kirim bakal mak mertua. Ikan masin la, karipap la, popia la, dendeng daging la...macam-macam. Tapi malam tadi dapat sesuatu yang lain.

Taraaaaaa.....gelang tangan mutiara Sabah =)




Cantik kalau pakai dengan baju kurung kan? Nampak ayu ayu gitu...mak tunang ai pergi bercuti kat Sabah minggu lepas...yang pastinya si dia jeles gila pasal mak dia tak belikan pape pun kat dia.....hahahahaha

31 comments:

Tihara said...

wow..cantek nyew..tk sabo nk g sabah bahh.. :)

mas saari said...

bakal menantu kesayangan ni...hehehee
memang cantik gelang tu, lagi cantik bila ia pemberian orang yg cukup bermakna kan?

biela bell said...

tu la..klu abang bell balik umah mertua kat sabah mesti kluarga kat smenanjung nie pesan mcm2..sbb kat sana murah..kan2..emm..kat sana gelang mmg lawa2..mesti carik yg pearl punye..hehe

Azlan Hasan said...

hehehe..lawa gak gelang tangan tu..sabah memang banyak gelang2 camtu yang cantik2..hehehe

Regards,
-Strider-

Arra Ahmad said...

cantiknya..untungla bakal mak mertua belikan..hihi

Pen Biru said...

Untgnya dpt mertua cmtu

Lia Irdelia said...

untunglah kamu..
heehhe

tahniah.. :)

Deru Ombak said...

Salam Mun..
Sweet dikenakan dgn baju kurung. Alhamdulillah dpt bakal mertua yang syg kita.

Puan Kutu said...

mmg cantik.pernah juga dpt dari adik ipar n kawan yg bercuti disana.tp akk kurang minat sikit perhiasan2 nie.hehe..

♥ p a a n i ♥ said...

bertuahhnyeeee kamuu..hehehehe

Dinas Aldi said...

Wehhhhhh cantek wehhhhh! Bukan dia saja jeles tapi akak pun jeles okeh! Cantekkk tuh!

Princess Feyqa said...

chantek kn? fiqa ada satu adiah dr ibu hehe

Aini Azman said...

aini pon ada satu,. warna krim,. btol2,. aini mmg selalu pakai dgn baju kurung,. =)

ariana said...

Cantiknya gelang hadiah dr bakal mil..tu belum jadi menantu kesayangan betul2 lg..bertuah badan bah..:)

Akulah Pak Lan said...

Comei tuh....

Eera Shera said...

untung la disayangi mak mertua hihi

shiema sufian said...

lawanyaaaaa. biru gitu (:

Just^me said...

bestnya dpt gelang! mmg ayu kalau pakai dgn baju kurung ;D

anisalya said...

biasa la tu. ms akak ni br kawen, husben nak mkn apa2 mst kata akak nak mkn. MIL buatkan la sbb dia kata kalau dia nak mkn MIL tak nak buatkan. entah apa2 la.

cheqna said...

cantik =)

eita said...

comel2...
beruntung dia...

era kecik said...

comelll.. berkilau gituu >____________<

IntaNBerliaN said...

wah bagus ni... bkal menantu kesayangan nih ;-)

Daddylicious said...

kalau lebih dari satu tentu lagi best ...hehe

Rtp Farra Arisha said...

beautiful. it's perfectly suited on you :)

Suhami Ahmad said...

wah, atok pun nak!....bunga rafflesia...

mizzkechique said...

untunglaaaa..

CaDLyNN said...

wah...bakal menantu kesayangan ni :)

☆*♥L@dy @yU♥*☆ said...

sabah ngan terkenal ngan pearl ekkk...cantek la...teringat ada kawan kasi gak gelang jenis ni but ai letak mana tah cr x jmpa pong ngeeee

Cik TeN10 said...

waahhh !! blom pape lg mak mertua dah kasik gelang tangan mutiara.. petanda yg sgt baik ni.. menantu kesayangan !! =p

noorniey Azman said...

untunglaahhh dapat hadiah dari mak mertua :)

..Cik May..

Akulah Pak Lan

 

Copyright © 2012 Reserved to munnafendy.com Design with love by CikBulat