Saturday, February 18, 2012

Awan nano diperlukan...

Assalamualaikum =)

Dalam bulan ni saja, dah 3 kali berturut-turut balik kampung. Ada je la halnya bawak mak ayah ke sana ke mari. Ikutkan je la...bak kata orang dulu-dulu...selagi hayat dikandung badan, jiwa raga ku korbankan. Penat memang penat. Sapa tak penat memang 'tera' la. Dari PJ-Trolak-Taiping-Serdang Kedah untuk hari ini. Dan esok patah balik semula ke PJ dari Kedah.

Kenapa eh? Sejak akhir-akhir ni hati ni sensitif sangat. Pantang ada silap cakap sikit mula la rasa nak merajuk. Merajuk dengan tunang, merajuk dengan mak, merajuk dengan ayah, merajuk dengan kawan rumah, merajuk dengan kawan opis...senang kata semua la......rasa malas nak layan sape-sape pun, nak cakap pun malas. Mengharapkan orang faham dengan isyarat mata dan badan.

Ntah la. Rasa semak. Semak!

Rasa macam ada satu aura kemarahan yang membuak-buak minta dilepaskan.


Kan best, boleh terbang dan tido atas awan. Nampak gebu.







Jangan marah, gambar ni ditembak semasa memandu, cuma pakai hp cikai saja... =)


Eh, awan nano tu ada ke?

25 comments:

Tihara said...

awan nano tu ada, orang kata dari air hujan ek (not sure)..nice picca..chaiyokk :)

HeNRieTTa JoSe said...

Suka awan mendung....hehehe....

Pssss....gmbar xsmpat snap....

Ujie said...

munna ada tak puas hati dgn apa2 kot, tapi tak terluah. mungkin tu yg buat aura marah sentiasa ada.

kalau betul, kena selesaikan @ at least luahkan.

*awan nano tu mcm mana ek? dulu belajar geog. mcm takde.

cinnamon.com said...

baru tahu aje,apa itu awan nano,,awan yg berselerak,tempat berlindung..

orang jawa gomong ni.

mas saari said...

sabar munna, jangan ikutkan rasa sensitif tu sangat!

Deru Ombak said...

Mun..
Darah manis.. Sensetip!
Buka minda, lapangkan dada, senyum selalu. :p

lieynanilaz said...

jalan mana yg lenggang tuh!!...

ijA said...

awan nano tidak adalah..hahaa..

Mieza said...

Assalamualaikum Munna,
Sabar dan redha, ada ketika dan masa mata nafsu menguasai mata hati dan mata akal. Ingat Allah ada...sekadar peringatan buat diri sendiri yang sering juga cepat terluka. Astagfirullah hal adzim.

Cik Ina Do Do Cheng said...

awan nano imiginasi M.Nasir kot.

munna fendy sabau ,cik ina time pms selalu nak marah-marah.

Dinas Aldi said...

Huihhh tak cikai la hp tu, cantik tuh! Akak suka tengok gambar awan, terutama sekali yg mendung2 tu, I LIKE.

Akak pun ada masanya hadapi perasaan gitu iaitu masa PMS, hehe. Bawak bersabar na dik. Semoga perasaan dik Munna akan bertambah tenang lepas ni, akak doakan.

nur chahaya abadiey said...

SALAM..

bykkan bersbar n istighfar byk2,,
kemarahnan itu berasal dr syaitan.
smoga sglanya kembali sperti biasa yer...insyaALLAH..AMIN.. :D

Hanis MY said...

subhanallah! cantik gambar yg disnap tu! i likee...

teratai said...

sabar...pasti awan nano menyusul nanti!

Mama Adam said...

cantiknya! awan nano ada tu... cuma x nampak pasal munna tembak2 aje... haaa. nice pic!

☆*♥L@dy @yU♥*☆ said...

biler dgr awan nano teringat kt hafiz yg nyanyi lagu awan nano tu ngeeee

♥ p a a n i ♥ said...

cantik awan!

biela bell said...

sabar2..penah rasa jugak camnie..byk2kan berzikir. :)

Suhami Ahmad said...

wah, dah macam awan terpilu dah

anisalya said...

kadang2 ada jugak rasa mcm tu. tapi selalu jgk muhasabah diri. jgn kecik2 hati dgn org. bawak2 la bersabar lebih sikit.

lieyalatif said...

subhanallah...cantik awan tu sis......

betul tu, bile kepale serabut, tenung laa langit....rase lega sikit keserabutan tu...lagi2 terpandang awan cantik ni....

Eera Shera said...

awan nano tu ape pun sy tatau hee..bestnye la kalo dpt golek2 atas awan..kak mun stress kot tu yg asik nk majuk je..smua mende tak kena..rilek2 k

Zul Fattah said...

haha.. awan mendung la best..

CaDLyNN said...

cantikla gmbr2 ni..lin pn suke snap gmbr awan while driving..hihihi

Puan Kutu said...

en suami peminat awan.beliau suka snap pic awan dimana2 saja terutama dr dlm kereta..:)

..Cik May..

Akulah Pak Lan

 

Copyright © 2012 Reserved to munnafendy.com Design with love by CikBulat