Saturday, January 14, 2012

Doodle diri sendiri =)

Assalamualaikum =)

Hari ni ai tepek gambar doodle diri sendiri, pakai baju bertunang itu hari...tapi posing lain la...heee...sama tak? sama tak?? =P



Sekarang tengah gigih buat doodle enche Fendy...cadangnya nak pakai doodle ni je untuk kad kahwin..ok tak? Tu yang letak watermark besau-besau tu. Jangan songlap naa kena babap karang =P

Kejap lagi nak pergi Nilai. Buat apa? Paham-paham je la eh...kikiki...caucincau!


25 comments:

CaDLyNN said...

comelnye!

mas saari said...

comellah!

klcitizen cikgunormah said...

comel ...

Gadis said...

wahhh...lgi comel n sweet...=)

Mak Usu said...

Chomel nye doodle ni... huhuhu
Mesti best kalo pandai wat doodle...

Deru Ombak said...

Salam Mun...

Something diff kalau gunakan doodle ni di kad kawen...comel comel gitu..

Papa Mifz said...

wah nak tepekan doodle kat kad kahwin..hasil buatan sendiri...best la..;)

Rumah Kuning said...

nilai??? bestnya.

fifa said...

Comey

Mama Adam said...

Cantiknya! Sweet sgt

Dinas Aldi said...

Comel sangat, sokong guna ni untuk kad kawin tu!

Nak tunggu doodle enche Fendy pulak :)

Puan Kutu said...

hehe muna lukis sendiri ekk?mmg ada bakat..lawa2..:)

El-Janna said...

nak cri brng hntran ye?? hhuhu bestbnyaaaaaaa

QueeN TerataI said...

Queen pun nak doodle juga... waaaaa.. hehehehe.. cantik2... nilai 3? erm.. as 4 me harga brg kat sana dah x murah dan x berbaloi rasanya kalo beli kat sana.. pendapat queen la....

msredcheesecake said...

Buat sendiri ke tu? Comel la.....

msredcheesecake said...

Buat sendiri ke tu? Comel la.....

Anak Wak Mail said...

comel sangat2..:) tak sabar nak tgok pic laki pulak..hehe

|ardani| said...

nice doodle :)

cheqna said...

nak jugakkk

nuyui a.k.a miss YUI said...

amboi comelnya..

nak gak??hihi

ct cucubi said...

comel2 :)

Daddylicious said...

kreatipnya...

aimie amalina said...

aduhaiiii
dooodle comei
org lagi comeiii :))

mummysyafie said...

comel..comel..buat sendiri ke? kreatif nya

Cik Ina Do Do Cheng said...

alo alo comelnya sododdle munna tu. cute cam munna : ).

..Cik May..

Akulah Pak Lan

 

Copyright © 2012 Reserved to munnafendy.com Design with love by CikBulat